Accés Usuaris i Socis / Estàs registrat ?

Parlem

Projecte Parlem

L’objectiu del Projecte Parlem és promoure l’ús social del català entre les persones que no el parlen, especialment entre els immigrants, i de retruc, afavorir la integració i socialització d’aquests col·lectius.

La formació de parelles lingüístiques, formades per un voluntari catalanoparlant i un aprenent que malgrat que entén el català no el parla, són la base per crear un espai de comunicació que doni seguretat i fluïdesa a la persona que vol començar a parlar català. En aquestes trobades, s’afavoreix la integració lingüística de l’aprenent; s’estableix un mínim de 10 trobades per parella. Hem constatat, però, que moltes parelles lingüístiques han superat amb escreix la quota de 10 trobades fixada inicialment i que han incorporat aquestes trobades a la seva quotidianitat: això és un reflex de la potencialitat socialitzadora del projecte.
 
El Projecte Parlem està encapçalat per la Coordinadora d’Associacions per la Llengua de Sants, Hostafrancs i la Bordeta, en col·laboració amb el Secretariat d’Entitats.
ComarcaPoblacióBarriEntitatAdreçaDia i Hora
BarcelonèsBarcelonaSants, Hostafrancs i la BordetaCAL de Sants/ Secretariat d'entitats Centre Social de Sants. C.Olzinelles, 30. Tel. 93 331 10 07 Segons la parella
BarcelonèsBarcelonaSants, Hostafrancs i la BordetaCAL de Sants / Secretariat d'entitats Cotxeres de Sants. C. de Sants 79. Tel. 93 291 87 01. info@secretariat.cat Segons la parella